dinsdag 13 mei 2008

Krrrrrrruth!

Berichten vanaf een camping in Noordoost Frankrijk

Ik ben in het blok 'sanitaire voorzieningen' bezig met 'The Return of Davincini' wanneer ik me bedenk dat ik deze vakantie in het blok geen vaste plekken toe-eigen. Ik heb geen vaste wastafel, douche of WC.

Het blok is meestal volkomen leeg wanneer ik daarin mijn intrede maak,met mijn handdoek als een volleerd tennisser om de schouder geslagen. Ik heb de keus uit een stuk of 12 plaatsen om te plassen en ook nog es zoveel om me te wassen of te douchen.
De meeste mensen, heb ik stellig de indruk, nemen elke keer als ze dit centrum van water aan-en afvoer betreden, dezelfde plek in als de keer daarvoor.
Hoewel de keus uit vijf pisbakken, bleef mijn zoontje laatst wachten tot ik klaar was, want ik stond voor ZIJN pisbak. En hij moest nodig!!
Toen ik gister douchte in een cabine, was er iemand die een aantal malen mijn deur probeerde. De enige douche die bezet was!! Precies zo'n douche als de andere, met even lauw water. Met hetzelfde zeikstraaltje.
Er werd zelfs aan de deur gerukt!!
Het slot gaf echter geen krimp.

Maar, wie zal het geweest zijn?
Een Mensch?
Een Verstarde Mensch ? Helemaal aan vakantie toe wellicht?
Iemand die vroeger geroepen heeft: 'AUFMACHEN!'en hoewel hij dit het liefste zou willen dit toch niet meer zo goed durft?

Je weet het niet.

Je zit bij de Vogezen, in Kruth.

.

Geen opmerkingen: