woensdag 21 mei 2008

Ingeving

Zit ik te wachten op een ingeving, krijg ik jeuk op m'n rug!
Ik moet krabben, want die jeuk zal de ingeving niet zijn. Daarna weer de draad oppakken van het wachten!
Want het is niet zo máár wachten, dat heb ik inmiddels wel begrepen ( zie Davincini 7 april: gids) Dit wachten op een ingeving mag genoemd worden:" een regelrecht communicatieproces met entiteiten in andere dimensies", vriend Horatio!
Ga er maar aan staan!
Mijn engelen/ gidsen overleden familie en bekenden geef ik zo een kans zich te manifesteren. Ik ben even medium, een schrijfbuis!
Zij mogen mij nu de ogen openen.

Dus, allé, fluister maar in!

Of liever, zeg het maar gewoon.
Al dat gefluister tegenwoordig, het word me een beetje te trendy allemaal.
Robert Redfort bracht ons de paardenfluisteraar, die al snel navolging kreeg van de dolfijnfluisteraar; de babyfluisteraar rukt op naar het consultatiebureau.....een tsunami aan fluisteraars zal de spirituele markt doen opleven.
En dat duurt dat weer zo'n jaar of tien.

"Heee, psssssssst, 't is een boel onzin, maar't verdient goed"

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo Ger,

Gisteravond al wat van jou gelezen, sta versteld van jouw kunstzinnigheid, echt waar!
Vandaag wilde ik reageren voordat ik Ingeving had gelezen.
Niet gelijk ingeving voor jou, ben nog niet overleden, jammer he voor dit, maar misschien binnenkort?
Even onzin natuurlijk.
Ik zal ook niet fluisteren, maar zeg dat ik je een fijne broer vindt,al weet ik dat je het vaak niet makkelijk hebt met mij, maar doe mijn best.
Toch nog even over ingeving: zo toevallig! Jij Dali vrouw voor raam op site, ik toevallig ook net uitgeprint vorige week.
Ger, ik houd het even kort, eerst kijken of alles bij jou overkomt, trouwens morgen nieuwe computer.
Liefs, blijf alles volgen,
Len