woensdag 28 december 2011

en ff inloggen...klaar!

Ik bel mijn bank.
Ik zeg dat ik gebruik maak van internetbankieren.
Maar dat ik er niet bij kan omdat ik telkens te zien krijg dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoordd niet goed ingevuld zou hebben.
Ik vertel ze hoe ik alles dubbel heb gecheckt. Hoofdletters, kleine letters -ik heb met knippen/ plakken gewerkt - ik heb de kans gekregen het wel vijf keer in te vullen dus dat ik niet zo stom ben dat ik dat alle vijf keren weer fout ga doen. Ik ben er 100% zeker van dat bij mij geen fout zit. Dus...er zit misschien bij jullie wat fout? Of, wat kan dit te betekenen hebben?

Maar mevrouw was er niet zo zeker van dat ik de gegevens juist had ingevuld.

Nee meneertje, U zult vast een foutje hebben gemaakt. Ik zal U een formulier toesturen, en dan kunt U een nieuw wachtwoord, en na een kleine week kunt U weer...blabla

"Hee, IK BEN GEEN IDIOOT!!"' Er klopt iets niet! Met de VERBINDING NIET! CHECK HET!!
Mág ik even briesen?
Ja, ik mág even briesen.
Al had ze maar gezegd: "We zullen het in de gaten houden meneer, of er meer meldingen binnenkomen..maar vooralsnog kan ik niets anders voor U doen"
Maar neem me serieus ja!?

Overigens kon ik eeen kwartiertje later met mijn vertrouwde inloggegevens wel weer online bankieren.

Geen opmerkingen: